Werkcollege - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Franka Bree - WaarBenJij.nu Werkcollege - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Franka Bree - WaarBenJij.nu

Werkcollege

Blijf op de hoogte en volg Franka

13 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Zo, werkcollege zit erop. Het was goed gegaan. We hebben eerst allemaal een stukje gepresenteerd, dus iedereen heeft ongeveer 2 minuten gepraat. Zoals ik al gezegd had ging het over de toekomst van onderwijs. Mijn deel was een voorbeeld, iets wat ik een keer gelezen had in een onderwijsblad. Een aardrijkskunde docent had Twitter gebruikt in een opdracht, iets wat misschien wel meer te zien zal zijn in de toekomst. Het presenteren zelf ging goed, ik was niet echt zenuwachtig. Nadat ik voor havo 3 gestaan heb was dit een eitje ;)

Naast het presenteren moesten we de rest van de groep ook aan het werk zetten, we hebben ze drie vragen voorgelegd en daar moesten ze hun mening over opschrijven. Hier hebben we daarna nog een beetje over gediscussieerd. De groep vond dat het een goed werkcollege was. Onze docent was ziek, dus we hebben van hem geen feedback kunnen krijgen.

Ik ben erachter gekomen dat we komend weekend met het reisje naar Isle of Skye naar een locatie gaan waar de film Prometheus is opgenomen en een locatie waar een James Bond film is opgenomen!

En het sneeuwt hier nu voor het eerst echt. Na een aantal keer een beetje natte sneeuw gehad te hebben blijft het nu wel liggen.


  • 15 Februari 2013 - 17:03

    Rikie De Bree:

    Hi Franka
    Wat goed dat zelfs een presentatie je goed afgaat,jullie genieten duidelijk met volle teugen.
    Ben benieuwd hoe je weekend zal zijn.
    Oma heeft het onderbeen flink gestoten,de wond moet nu dus goed verzorgd wordenben met haar naar arts geweest.Ze gaf geen kik!
    Ze wil ook altijd je verslagen lezen, vind ze tof.
    groetjes van ons allen,
    Rikie

  • 18 Februari 2013 - 14:30

    Annet:

    Hoi Franka,

    Is de sneew nu bij jullie blijven liggen? Het was hier gisteren bijna voorjaarsachtig: er scheen een warme zon.
    Niets zo veranderlijk als het weer..

    Zijn jullie nog naar het eiland geweest. Hoe was het?

    Ik ga volgende week naar de Filipijnen om te duiken. De afgelopen dagen had ik griep en helemaal geen zin in zo'n reis. Nu is de griep wel over ( was echt een epidemie hier in Nederland ) en krijg ik weer veel zin..

    Zo nu en dan ga ik wel even naar een internetcafe om mijn mail op te halen. Dan lees ik jullie belevenissen graag weer. I neem mijn i-phone niet mee. Lekker rustig.

    Ik hoorde dat Pim en Merina ook komen. Gezellig!

    Succes weer en groeten aan Daan.

    Groet.Annet

  • 18 Februari 2013 - 14:48

    Franka De Bree:

    De sneeuw was de volgende ochtend al weer weg. Nu is het lekker zonnig :)
    Ik ben naar Isle of Skye geweest ja, Daan is thuis gebleven omdat hij een wedstrijd had. Het was fantastisch! Ik heb een verslag geschreven over het weekend, er staan ook foto's bij. Daar kan je uitgebreider lezen hoe het was.
    Veel plezier in de Filipijnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franka

Actief sinds 20 Nov. 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 8520

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Buitenlandminor - Glasgow University

Landen bezocht: