Na een maand - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Franka Bree - WaarBenJij.nu Na een maand - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Franka Bree - WaarBenJij.nu

Na een maand

Blijf op de hoogte en volg Franka

11 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Terwijl jullie allemaal druk bezig zijn met carnaval hebben wij een lekker rustig weekend gehad. We zijn naar Les Misérables geweest en we hebben aan school gewerkt. Daarnaast konden we gisteravond genieten van de British Academy Film Awards. We konden ook lekker genieten van zelfgemaakte chocolate chip cookies, deze hebben we zaterdagavond gemaakt. Het was vooral lekker toen ze net uit de over waren, de buitenkant is lekker knapperig, de binnenkant lekker zacht en warm en de chocolade is nog een beetje vloeibaar.

Daan is begonnen met American Football, hij vond het wel leuk om eens een keer wat anders uit te proberen. Wat sommigen misschien al op Facebook gezien hebben, het gaat er soms hard aan toe. Zijn knie ligt al open en hij zit vol met blauwe plekken. Maar hij vindt het wel heel erg leuk. Misschien heeft hij deze zondag al zijn eerste wedstrijd.

Deze wedstrijd zal ik niet kunnen zien want ik ga iets anders heel erg leuks doen. We hebben ons ingeschreven bij de International Society van de universiteit. Deze organiseert allerlei tripjes door Schotland. Dit weekend is een reisje naar Isle of Skye gepland en ik ga mee :D Dit is een van de mooiste eilanden van Schotland, dus ik ben heel erg benieuwd. Ik neem het fototoestel mee, dus ik zal de foto's hier opzetten zodra ik terug ben, samen met een verslag over hoe het was.

Voordat dit weekend begint is het woensdag tijd om voor de klas te staan. Zoals ik in mijn vorige verslag al schreef moeten we zelf een keer een werkcollege geven, mijn groep is woensdag aan de beurt. We hebben als onderwerp de toekomst van onderwijs, een erg interessant onderwerp. Ik laat nog weten hoe dit is gegaan.

  • 12 Februari 2013 - 11:24

    Kristel:

    Oeh wat leuk Franka, veel plezier alvast volgend weekend en veel succes woensdag!
    En veel succes met het verzorgen van de gewonde Daan ;)

  • 12 Februari 2013 - 12:01

    Monique:

    Hallo Franka,

    Klinkt allemaal heel leuk. Jullie vermaken je wel.
    Succes woensdag met het les geven.
    Isle of Skye is mooi, wat ik me van 24 jaar geleden herinner, geniet er maar van.

    Groetjes,
    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franka

Actief sinds 20 Nov. 2012
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 8507

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Buitenlandminor - Glasgow University

Landen bezocht: