Foto's! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Franka Bree - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Franka Bree - WaarBenJij.nu

Foto's!

Blijf op de hoogte en volg Franka

27 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Ik heb de foto's bij mijn vorige verslag gezet! Dit is een selectie van de vele foto's die we gemaakt hebben :)

  • 27 Juni 2013 - 20:03

    Monique:

    Hallo Franka,

    Wat hebben jullie een geweldige tijd gehad in Schotland: veel gezien, gedaan en beleefd.
    Ik wens jullie succes met de aanpassing aan het 'oude leven' hier in Nederland.
    Ik zal nog een keertje op mijn gemak de foto's gaan bekijken.

    Groetjes,
    Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franka

Actief sinds 20 Nov. 2012
Verslag gelezen: 1267
Totaal aantal bezoekers 8469

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 30 Juni 2013

Buitenlandminor - Glasgow University

Landen bezocht: